tonymontana fffftmmmmm xiaomi smart humidifier 2 buhar makinesi çok memnunum hem manuel hem de telefonumdan kontrol edebiliyorum
Gokturkmom fffftmmmmm Medix marka kullanıyoruz çok sesli değil kaliteli 2 sene garantisi var düşürmediğiniz sürece 10 yıl belki daha fazla kullanırsınız demişlerdi sağlam bi makine🥹🤍Tavsiye ederim
sibelkilic fffftmmmmm nimo diye bir marka eczanelerde satılıyor bende ordan almııştım oglum 4 aylıkken hasta olunca hala kullanıyorum bebekler ıcın ve yetıskınler ıcın hava verme agızlıgı var artı cubuk gibide baska bır baslıgı var 3 adet baslıkla gayet kullanışlı guzel
fffftmmmmm tonymontana İstanbul’da nerden bulabilirim ki yarında pazar siparişde veremiyorum yarın gidip kendim alıcamda bulabileceğim iyi bi marka olsun istiyorum
komurcuu tonymontana gerçekten güzel bir makina hem buhar hem de hava tenizleme makinasını kullanıyorum☺️☺️
tonymontana fffftmmmmm forum istanbul da xiaomi magazasi var diye hatirliyorum onun disinda teknosa magazasina bakabilirsiniz alabileceginiz en iyi markalardan zaten bende cok arastirip almistim
fffftmmmmm tonymontana sizin aldığınız nemlendirici galiba ben burundan olan buhar makinesinden istiyorum bebegim hasta olduda
tonymontana fffftmmmmm siz nebulizator ariyorsunuz omron marka bakabilirsiniz medikal urunleri gercekten kaliteli ama o marka bulamazsaniz baska bir markada kompresorlu alin yani yillarca kullanirsiniz
nnoktaa fffftmmmmm kesinlikle nexus. İnanılmaz sessiz ve pratik kullanımı kolay. Omron çok kaliteli bir marka olabilir ancak çok sesli. Traktör gibi ses çıkarıyor bir de fişe takılı olmak zorundasınız. Nexus taşınabilir olduğu için uyurken bile zorlanmadan hava verebilirsiniz.
fffftmmmmm nnoktaa buharı yetiyormu peki yorumlarda yetmiyor diye okudumda bide sadece serum fizyolojik mi kullanıyorsunuz benim bebiş 4 aylıkta ilkken kullanıcwm
defnesmam42 nnoktaa gerçekten ya aşırı sesi var benim kızım sesinden çok korkuyor asla buhar veremiyorum bende sessiz alsam ise yarar mı diyordum çünkü şuan hasta buhar vermem lazım ama korkutucu için yaptırmıyor teşekkür ederim yorumunuz bana çok yaradı 🙏🙏🌺
NaimeYilmaz fffftmmmmm Omron kullanıyorum 1-2 yaşındayken almıştım şu an 7 yaşında hâlâ kullanıyorum ve çok memnunum.
nnoktaa fffftmmmmm buharı yetiyor. Hastalık döneminde doktorumuzun reçete ettiği şekilde kullandık. İzotonik su ve ventolin koymuştuk içine reçete edilen ölçüsüyle.
NaimeYilmaz fffftmmmmm Beni rahatsız etmiyor açıkçası memnundum. Senelerdir çok sık kullanmış olmama rağmen sorun yaşamamak bana bir artı.