Ebru-2609 Merhaba arkadaslar ekimin 17sinde 3 yaşına gircek oğlum var fakat cümle kuramıyor kreşe gidiyor biz yurtdısında yaşıyoruz kreşide mecbur yabancı dil yani ben ilhamlanmalımıyım napmam lazım yabancıyım burlarda bana yardımcı olacak birisi varmı 😢😢😢
sengul34 Ebru-2609 ya evde Türkçe Orda yabancı dil cocuk içi zor olur mu şuan cümle kuramıyor ya Oyizfen sordum
Yigit_Yagiz_Moms Ebru-2609 3 yaşına gelip de cümle kuramıyorsa evet endişelenmelisiniz. Uzmanlar 2,5 yaşı sınır kabul ediyorlar. Uzman görüşü almanız şart olmuş artık
Ballilokmam11 Ebru-2609 hangi ulkedesiniz bulunduğunuz yerde kimse yok mu tatilleri değerlendirip turkiyeye gitmelisin inanılmaz değişim gösteriyor çocuklar bizde ingilteredeyiz kızım 2 yaşında yazın tatile gittik inanılmaz ilerletti Türkçesini tavsiye ederim
Ebru-2609 sengul34 evet ondan dolayı sanırsam napmam lazım cok ilham ettim kafama taktım ama nasıl bi yol izlemem gerekiyor 🥹🥹
sengul34 Ebru-2609 yani kreşe girmek zorunda mı hani ne sbeble verdiniz orayı anlayamadım alsanız siz ilgilenirseniz Benm de 3 yaşında oğlum var
Ebru-2609 sengul34 Yaşadığım ülkede mecbur 2.5 yaşında okula başladılar☺️ sizin oğlunuz cümle kuruyormu peki
sengul34 Ebru-2609 yaa şaşırdım mecbur olmasına evet cumle kuruyor çok kitap okudum anlattım gösterdim belki sizde o seklde yaparsınız küçüklükten beri tv ile 😏
brsnn Çocuk Türkçe İngilizce arada kalmıştır, iki dilli çocuklarda normal bu durum bence. Anlama becerisinde sıkıntı yoksa dert etmeyin derim. Bir de her çocuğun gelişim özellikleri farklı.
Ebru-2609 Yigit_Yagiz_Moms cümle kuramıyor derken anne mama anne pipi gibi kelimeler mesela anne dışarı çıkmak istiyorum gibi cümleler yok o beni endişelendiriyor
Yigit_Yagiz_Moms Ebru-2609 tamam işte kelimeleri var ama cümlesi yok. Çoktan cümle kurmaya başlamalıydı
Ballilokmam11 Ebru-2609 Türkçe kitaplar alın sürekli okuyun faydasını görürsünüz muhakkak iletişim halinde olun sürekli