sengul34 Papatya5801 ben gündüzleri odasına yaptırıyordum 2 buçuk yaşlarındayken sürekli burası senin odan diye telkinde bulundum resimler yaptık duvarlara astik sonra zmaanla gece yatırdım oğluma değil ama bana çok zor oldun☹️
Papatya5801 sengul34 evet bende alıştım birlikte uyumayı hiç ayrılmak istemiyorum ama bir noktada gerekli . Gece uyanıp geliyor mu peki yanıniza
sengul34 Papatya5801 ben martta ayırmıştım temmuz doğumlu TEM’müzde 3 yaşında oldu yok gelmiyordu her uyandığında seslen bana Dedm