Benm kızın da 18 aylıktı bir. Gece artık on defa uyanmasından bıktıgın için sabah artık sana süt vermıyrcem dedım ama kararlı ve kesınlıkle vermıyecem kafasındaydım oyle de oldu ıkı gun gogsume sırke surdum agzına almadı ona caktırmadan sirke suruyordum neyse ıkı gun oyle oldu gece kalkıp o kdr cok agladı kı anlatamam ana vazgecmedjm aldım kucagıma balkona goturdum oyaladım konustum sohbet ettim 3. Gunden sonra bıraz daha alıstı şuan 20 . Gundeyız tamamen bittş cok sukur cok sarsmadan atlattım olayı benım asıl meselem gece boyunca ıctıgı için sabah midesı dolu uyanıp kahvaltı yapmaması bu surecte en onemlı şey kararlılık irade