Camdakicicek Kaka tahlili nasil yapiliyor acil cvp lutfenn birazdan bebegimi muayene ettircem acildeyiz lutfen yardimci olun bezindeki kakadan bakiyolarmi? Yoksa kaba mi yaptirmamiz lazim 2 aylik bebegim?
Esraabrklu Camdakicicek yarim saati geçmemesi lazım yaptığı gibi götür kolay zaten..tabi yaparsa hemen
Resmiye Bebeğin bezini ters tak canım. Beze yapsın bezden bakıyorlar. Bezi 30 dk geçmeden tahlil yaptırman lazım.