Bebeğim 4 ay 22 günlük arkadaşlar yaklaşık iki haftdor mama+meme şeklinde gidiyoruz sütüm çok azaldı. Önceden günde 1 kere 120 cc falan veriyordum mamayı. Ama şimdi o kadar azaldı ki sütüm çocuk doymuyor resmen. İki üç kere vermeye başladım günde. Ama önce iki günde bir kaka yapmaya başladı şimdi 4. Gün bitti hala yapmadı. Geçen sefer de 4. Gün yapmıştı ama resmen biriktirmiş çocuk içeride inanılmaz fazla yaptı. Kıvamı normaldi.
Sizce mamayı değiştirmem gerekir mi? Kabız olduğunu düşünmüyorum çünkü gaz çıkışı normal ve huzursuzluk yok. Pazartesi doktoruna soracağım
Mamamız aptamil pronutra bu arada