babymam_ muhtemelen şuan çok iyi beslenemiyorsunuz.malum bebek büyütmek epey zor ve yıpratıcı bir süreç.insan bazen açda kalabiliyor.bebeğiniz şuan sizden sütünüzle kendi ihtiyacı olan herşeyi alıyor.bu süreçte takviye almayınca vitaminlerimiz düşüyor,halsizlik ,baş dönmesi ,tansiyon düşüklügü,ani şeker düşmeleri yaşanabiliyor.ara ara bende yaşıyorum.özellikle iyi beslenmediğim zmaanlarda vertigo tetikleniyor.elenetal emzirme dönemi olanı yada ocean mumy multivitaminlerini kullanabilirsiniz.birde demir değeriniz düşmüş olabilir halsizlik ,yorgunluk,üşüme gibi belirtileri vardır.demir takviyesi almanız gerekir 🌸bol bol su içmeyi unutmayın kendinize iyi bakın 🌸