Özellikle ¾ gündür uykuya geçişimiz baya zorlaştı . 23:00 / 00:00 a doğru uykularımız uzadı. Bu durum geçici mi ya ? Gündüz az ya da çok uyumasına da bağlı değil geç uyuması. Her türlü geceyi uzatıyor. Az önce ısrarla uyuttum ağlayacaktı ısrarıma. Ama bu saate kalınır mı 😩😩😩 Benim bile uykum geliyor bu saate kadar 😓