Kızlar bebegım 7 bucuk aylık 4. Ayından ıtıbaren aşırı saçlarım dökülmeye basladı tutam tutam desem yeri. Pcos hastasıyım hamile olmadan önce de çok dokulurdu doktorun verdıgı ılaclarla vıtamınlerle dökülme kesılmişti . Aranız da bu durumu yasayan oldu mu sagarak beslıyorum sütten kaynaklı olabılır mi.