Aliasaf44 burda bı hastanede erken yatış yapıcaktı bana istemedım doktor yolculuk yapmazsınız dedı istemıyorum imzamı atıp cıkıcsm dedım ve çıktım başka doktora gıttım hersey cok ıyı gıdıyor dedı tam ayında gününde normal doğum yaptım. Bu haberı okuyunca verılmıs sadakam varmış dedım