Kızlar 16 aylık oğlum var uykusunda çok sancılanıyor öyle ki ağlamaktan sesi kısılıyor aralıksız 1 saat ağlıyor gazını çıkaramıyor. 16 aylık bir bebeğin gazını çıkartamaması normal mi ? Çocuk cerrahiye randevu almalı mıyım ? Bu süreç 1 aydan fazla bu şekilde. 2-3 güne bir ciddi ağlamayla uykusundan uyanıyor. Doktora da götürdüm bu arada probiyotik verdi pek bir etkisi olmadı sanırım