Sadeturkkahvesi çocuk hasta oldu resmen doktora götürdük aşı yaptırılmadan önce bir doktorda genel muayene ettirmelisiniz belki hastaydı ve kendi kendine çözüyordu bağışıklığı ama üstüne birde aşı gelince altından kalkamıyor çocuklar demişti .39,5 filan gördük biz