fatmayalcin Merhaba kızlar 15 aylık kızım 3 gündür dişkisini Siyah yapıyor ve dolu dolu yapıyor bir kerede taşırdı bu normal mi yaşiyan var mı ?
dilekbra fatmayalcin evet demir ilacından olur fakat iç kanama da olabilir doktora görürüp tahlil verin bence
subrk fatmayalcin Dışkı rengini değiştirecek birşey yemiş olabilir.Fotograf çekip doktorunuza sorun bence
fatmayalcin Evet ama yeni değil 2 aylıkken kullanmaya başladim ilk defa böyle yaşadık demir ilacını olduğunu dusunmuyorum
fatmayalcin subrk doktorum Paris de olduğu için görüşmüyoruz resmi var da farklı birşey tuketmedik hafta sonu olduğu icin pazartesi beklicez inşallah pazartesi günü farklı bir doktoa gidicez