tugceayfer ay sonunda dogumdan sonra kilo alan birini gördüm. Hamilelik cok iyi geçmişti . Emzirme dönemi srresten yorgunluktan cok saldım. Suan bebegim 10 aylık olmak uzere. Diyete basladim artik. Aslinda hayat cok hareketli asıriya da kacmiyorum ama su içse yarayanlardanim. Nasıl emzirirken kilo alir insan ya :(( millet zayifliyor