Usnac1995 beybimeybi Direk veriyorum tatlı kaşığıyla. Yoğun bir kıvamı var , hafif ekşimsi ama benimki çok sevdi. Sevmezse az sulandırırsınız
birprensannesi1 beybimeybi şimdi bende çocuklarıma sipariş vermek istiyormuşsun mor meyveli karışım, peki kırmızı meyveli karışım alınacak mı? Ayrıca bu flumix dediğiniz nedir bulamıyorum . Bal karışımı olduğuna göre 11 aylık kızıma veremeyecem
dilfiruz birprensannesi1 ravla flumix baharatlı bir bal karışımı hastalık zamanlarında oda güzel Kırmızı meyvelerde ilk çıktığında daha farklıydı sanırım yorumları öyledi Güncellenmiş hali çilek ve hurma ile tatlandırmışlar o güzel olmuş Çocuklar mor meyveyi daha çok seviyor ama kırmızı meyveleri fazla bulup yediremedipimizden Böyle yemesi daha iyi dönüşümlü kullanıyorum bende haftalık bir kaç gün
beybimeybi birprensannesi1 flumix ayri bir ürün aslinda Trendyol da cikar. Ben de sadece mor meyve karisimini deneyecegim. Evet içinde bal oldugu icin vermeyin 😊
coldplayy beybimeybi İçeriğini detaylı inceleyin derim. Genellikle kar payı yüksek ürünleri öneriyorlar çünkü. Şahsen hiçbirine güvenmem. Ürün içeriğini okuyup alırım.
mikiail coldplayy ya bendr aldım ama hala kullanmadım. Sonradan bu dedıgınız açıdan dusundum. İçerık temız ve testlerdende grcmıs ama ne bıleyım korkuyorum açıkcası.
birprensannesi1 dilfiruz anladım teşekkür ederim ben mor meyve tek sipariş verdim. Bu bitince kırmızı alırım ikisini birlikte kullanmam kesin
birprensannesi1 beybimeybi ben o bal karışımını inceledim . Biz balımızı kendimiz üretiyoruz son derece doğal , o karışımı kendim evde yapmaya karar verdim büyük çocuğuma 😌
beybimeybi ebruxy Trendyol da satışı var. Ravla yazarsanız cikar ama mutlaka doktorunuza da danışın vermeden once 💐
melisahera dilfiruz merhaba ben yoomix aldım birde mor meyve karışımı 14 aylık ama bir tatlı kaşığı koyuyorum yoğurduna öyle yiyor fazla mı bir de her gün mü kullanacağız bunu