minnosvetontis Dogum yapali 2.5 ay oldu sezaryan dogm yaptim hala regl olmadim. Normal mi bu durum siz ne zman regl olmaya basladiniz dogumdan sonra ?
Mislimelek minnosvetontis sezaryen ile doğum yaptım 3 ay sonra regly oldum. 4 ay anne sütü verebildim 1 aydır sütümde bitti 😞
deletedmom719 minnosvetontis bende sezeryan oldum 6 ay sonra adet oldum. Herkes de değişir bu durum 1.5 2 sene olmayanlar da var.
iremarel Emzirenlerin 1 seneye kadar olmadığı söyleniyor çok mutlu olurdum duydukça okudukça ama 1 ay 26 günlükken yani dün, oldum😭
Adacim Eğer bebek sadece anne sütü alıyorsa 6 aya kadar olmaması normal diye biliyorum. Kızım 5 ay olmak üzere aynı durumdayız
Deletedmom114 1 buçuk sene olmayabilirsin, normalmiş 🤷🏻♀️ normal doğum ve sezeryan olmanın adet ile pek alakası da yokmuş
Hazalinannesi__ 40ım çıktı 1 hafta sonra oldum, 3.ayda ilişkiye girdim korunduk ama günüm geçti hamile olma ihtimali var mı ya 😔
Medine34 1.cocugumda hemen oldum 2.sinde 4ay sonra oldum şimdi 3.bebegim 5 aylık olmak üzere hala olmadım
MFOM123 minnosvetontis ilkinde 1 yıl sonra oldum, şimdi 9 aylık bebeğim var daha olmadım. Gerçi pek de adet olmak istemiyorum 🤣 böyle iyi 😅