kızlar selam biz kiracıyız kontratımız temmuzda yenilendi ve ev sahibimiz evi satıyor şimdi eşimle konuşuyor acik satmam gerekiyor 1 2 ay içinde çıkın demeye getiriyor eşimde benim temmuza kadar oturma hakkım var çıkmazsam çıkmam dedi ev sahibide eğer satılırsa 1 ay içinde tahliye edilme durumun vs var gibisinden bişey dedi öyle bişey var mı kontrat temmuz da yenilendi ve yasal sürec 1 yıl bilgi verirseniz çok sevinirim