motherofson Şükürler olsun oğlum bugün ilk defa ilk adımlarını attı ve bana doğru yürüdü çok mutlu olduk eşimle ne kadar güzel bir duyguymuş birazda duygulandık çünkü artık büyüyor sizin bebişler ne zaman yürüdü 🥰
motherofson hilall1234 ay bizimkide öyle yürüyordu ilk defa bana ve eşime doğru yürüdü hiç dokunmadık
Bade38 motherofson Evet canım bizde aşırı duygusallaştikk 🥲 şükür Rabbime hep sağlıklı olsunlar inşallah 🙏
maysamoms33 motherofson tebrik ederiz beyefendiyi bizim kız ayakta duruyor kendi başına ama adımlama yok maalesef o kutlu günü bende bekliyorum sabırsızlıkla paytak paytak yürümelerine ayrı hastayım zaten bize de nasip olur inşallah 🙏🏻💗
motherofson maysamoms33 ay nasip olur inşallah bizimkide öyle duruyordu bir anda oldu valla herkes söylüyordu bir anda oluyor diye gerçekten öyleymiş sizinde yakındır merak etmeyin 🥰
motherofson subrk ay bizimkide öyleydi 12 ay 20 günlükken ilk adımlarını attı şükürler olsun ki sizinde yakındır 🥰