mompapatya Kızlar bebeğim 13 buçuk aylık sizce mamayı bırakmak için erken mi sadece mama içiyor bu arada anne sütü yok sizler ne zaman bıraktınız ve süreç nasıldı bir anda mı bıraktınız yavaş yavaş mı
rana0234 Bende 18 ay diye biliyorum ama bizim çocuk doktoru ve aile hekimi kilosuna vs bakıp 1 yaşında bırakmamı söylemişti. Eczacı arkadaşıma da daniştım, anne sütü almadığı için en az 18 aya kadar devam et demişti.