Kızlar Salı günü oğluşumun doğum günü 🎂
Çok heyecanlıyım minik bebeğim 3 yaşına girecek inşallah
Bundan önceki senelerde kv ve görümcelerimle ve onların dedikoducu halleri ve sürekli kusur arayan fikirleriyle kaoslu doğum günleri geçirdik
Bu ve bundan sonra da asla onlarla kutlama yapmamaya eşimle beraber karar verdik
Neyse konumuz şu ;
Oğlumun uzun zamandır tanıştığımız bir kaç arkadaşı ve anneleri var hepsini çok seviyorum çocuklarımız da çok güzel anlaşıyorlar şükürler olsun
Bu sene onlarla bir kutlama organize ettğö evde böyle tatliş bir kutlama yapacağım balonlar hediyelikler hazır ama pasta konusunda kararsızım çünkü aşırı pahalı geldi bana şeker hamursuz düz pasta isterim ( üzerine araba çıkartması koyacaktım )
Sade bir model istiyorum
7 /8 kişiye 1600 tl dediler açıkçası ay sonunda olduğumuz için de biraz sıkışık durumdayız sizce normal pasta alsam olmaz mı bence şart değil yaptırmak ama yinede pişman olur mıyım diye düşündüm normal pasta da 870 tl bu arada
Siz olsanız ne yaparsınız okuyanlara şimdiden teşekkür ederim sizi seviyorum 🫶🏻