Önceki hesabımın şifresini unuttuğum için giremiyorum yeni açtım. Hanımlar. Oğlum 2 kasımda doğdu. Uzun bir hastane dönemim oldu. Bebeğim bir ay bensiz kalmak zorunda kaldı. Bu dönemde ayağa alışmış sürekli kucakta ıhlasa kucağa almışlar çok mızmız. Evime geçeceğim inşallah. Nasıl nir düzen oluşturabilirim? Şuan 1 gibi uyuyor sabah 8 de uyanıyor ama saati geri çekme yapmak istiyorum. Bir de gündüzleri nasıl aktiviteler yapıyorsunuz