Merhabalar. Doğduğundan beri geçmeyen bi meme reddi var. İlk 40 gün emzirene kadar akla karayı seçtim o kadar zordu ki anlatamam. Tam memeyi tuttu güzel emiyor derken bu seferde doymamaya başladı. Bir memede 30 dk kalıyor ama asla doymuyordu. Sağıp vermeye başladim damlalık ile yine olmadı. 5 mayısta doğdu, ilk emziği haziran sonunda aldı ve hemen tuttu, biberonu ise temmuz 26 da aldık ve o gün tuttu. İlk bir hafta bi bocalandık yalan değil ama sonra rutine bindi. Memeyi emiyor doymazsa eğer sağıp biberon ile veriyorum. Gece asla biberon vermedim. 1 eylül itibariyle işe başlamak zorunda kaldım. Sabah 8 akşam 5 arası hep uzak kaldım bu esnada kaynanam biberon ile sütü veriyordu çünkü düzeni kurmuştuk eve gelince hemen emziriyordum falan. Ama ne olduysa şu 2 gündür gece asla emmiyor. Memeye geldiği an yay gibi geriliyor çığlık kıyamet ağliyor. Bugün evdeydim hiç memeye gelsin diye zorlamadım. Sağıp verdim biberon ile. Gece tekrar emzirmeyi deniycem. Sizlerin bu duruma önerisi nedir nasıl aşabilirim?
Bu arada tam 4.5 aylık bir kızım var
Emzirme danışmanlığı aldım diyor ki emzik vermişsin biberon vermişsin o yüzden tutmuyor memeyi. İnanın doğduğu an vermedim 2 3 ay sonra vermeye başladım. Şuan bile gündüz asla emzik kullanmaz sadece uykuya geçerken veririm uyuduğu an çıkarıp atar kendisi