fatmazelinblogu 17 aylık benim kızım da
her şeyi bir anda yapmamaya çalışın, oyuncaklarına kitaplarına rotasyon yapın
Abartılı tepkiler verin dikkatini çekmeye çalışın
Misal daha bugün kitaplığındakileri kaldırdım, 2-3 haftadır görmediklerinden yerleştirdim ve bugün sadece kitaplarıyla ilgilenmek istedi diyebilirim
Lego duplolardan var bizde, karakterleri konuşturup komiklikler yapıyorum, bi bakmışsınız kendi kendine oynuyor
Haricen oyun hamuru seviyor kızım bi deneyebilirsiniz gözetiminiz altındayken
Şu manyetik bloklara da bakabilirsiniz, ben ev yapıyorum o içine lego karakterlerini koyuyor ya da oyuncak hayvanlarını koyuyor bazen sıkılıp deviriyor aaaa bozulduu hadi topla bakalım nasıl topluyorsun diyorum sırf yapabildiğini göstermek için kendi kendine topluyor bir de takdir bekliyor
Oyuncak dolabındaki rafların hepsini indirmem mesela aşağıya
Atıyorum bir gün bi rafı indiririyorum içerisinde diş kaşıyıcı da oluyor kuleler de onlarla oynuyor o şekilde de kendi kendine oyalanıyor, diğer gün yapbozların olduğu rafı indiriyorum, ertesi gün sadece peluşlar gibi gibi
Resim yapmayı seven bi bebekse onu da deneyebilirsiniz, bi tarafa ben güneş çiziyorum sen de şuraya ayıcık çiz diyorum iki karalıyo ayyyy çok güzel oldu kızımmm ben de yengeç çizeyim mi nereye çizeyim diyorum o gösteriyor herhangi bir yer, çizince hoşuna gidiyor
Yanında bebekleri varsa aa ablaya göstersene kartta ne varmış ya da ayıcık yemeğini yememiş ona da verir misin tarzında görevsel şeyler verin bayılıyorlar o rollere girmeye malum benmerkezcilik tavan 🤭
Umarım fikir olur size de