5 aylık bebeğim var. Normalde yenidoğan döneminde kakasını düzensizli yapardı hatta günde bir kaç kez yapardı. Rota aşısının ilk dozunun yapılması ile haftada bir kaka yapmaya başladı. Doktoruna söylediğimde alakası olmadığını söyledi. Böyle devam etti rotanın ikinci dozunu aldı bu sefer kaka yapmama 16 günlere çıktı. Tesadüf olmadığını düşünüyorum. Aranızda böyle olan var mı? Sadece anne sütü alıyor gaz çıkışında sorun yok günde çokça alttan gaz çıkarıyor, kaka yaptığında da bolca yapıyor. Düzenli masaj da yapıyorum.