KendiEvimdeDeplasmandayim Benim hiç ışıklı ayakkabım olmamıştı, çok heveslenirdim.😊 Bir de Monami markasının çantalı pastel boya seti vardı, bayılırdım adeta. Her gördüğümde içim erirdi.
Bahçede kız kıza ip atlamak, seksek oynamak, büyük bir heyecanla Panda dondurma seçmek (bugün şarkısını mırıldanıyordum), tv’de Ay Savaşçısı’nı izlemek, evi saran köfte kokusuyla başlayan bazı sabahlar, yatmadan önce bol bol su içip ablamla kulağımızı sırayla birbirimizin karnına dayayarak suyun sesini duymaya çalışmak, tv’de sevdiğimiz şarkının klibini başından yakalamak, oyuncak bebeklerimize kıyafetler dikmek… hepsi çok özlendi.