yildizmom-2023 ikikedibirbebek cam ocaklar için mala var. ama heryerde kullanılabilir cizmiyor bant, boya kalıntıları ,etiket izleri falan cikartiyor
meraklianne297 ikikedibirbebek bende de olmuştu bu olay… Fön ile ısıtarak yapışkanları çıkarttım kalıntıları da aseton ile silmiştim, bir deneyin isterseniz 🤷🏻♀️
One-life ikikedibirbebek aseton çıkarıyo. Ama mobilyanın görünmeyen kısmında bi deneme yap ilk önce belki boyaya zarar verebilir