mavikelebek__ Kızım 3 aylik oldu rota asisi ve menenjit asisi yaptırmak istiyorum ancak dr hangi çeşitlerini yaptırmakla ilgili bilgi vermedi sadece asiyi yaptirin diyor ayrinti yok. Rotada iki çeşit görünüyor siz hangi çeşidini yaptırdiniz?
symstf mavikelebek__ biz de rotaeix yaptırdık. Bize de birşey demedi doktor ama eczacımız bunu verdi. İkinci dozu bu ay sonunda yapılacak
maygirl mavikelebek__ rotarix 2.ay da baslandi 1 ay snra 2.doz yapılfı..2.4.12.ve 17.ayda nimenrix ve bexsero toplam 6 doz menenjit.
maygirl mavikelebek__ hayir araya 2 3 hafta gibi bi zaman girdi..cunku ayni günler hep sağlık bakanlığının aşılarıda denk geldi.olmadı.olsada biraz ateş olablir..ateş olmazsada huzursuzluk olablir calpol verilince sakinlesiyor bebek.başka bi etkide olmaz.17.ayda en sonkinde huzursuzluk olmustu akşam uzeri calpol verince normal haline döndü.🌸