gizos26 Kızlar bebeğim günlerdir kabızdı bugün bi anda ishal gibi sulu kaka yapmaya başladı yaparken çok zorlanıyor ağlıyor yüzü kıpkırmızı oluyor sancısı var gibi kıvranıyor napıcam
birerkekbirkizannesii gizos26 hayır canım ıshal olur tabı ama sulu kaka ıshal degıl günde 5-6 kere yapar bebekler günlerce yapmayıp bırden yaparlar bazıları ıshal çok farklı sayısı 7 yi geçerse günde ve ıdrar gıbı olur
perla_ gizos26 gaz damlası veriyor musun ishal 7 yi geçerse o zaman ishal sayılıyor sadece anne sütü mü alıyor
dygskerem gizos26 3 aylğız hala sulu yapıyor rengi nasıl sarı mı anne sütü alıyorsa sadece normal ıkınıyosa gazdır
gulllsah Doktorumuz bize de ishalin idrar gibi tamamen su şeklinde olacagını söylemişti anne sütü ile besleniyorsa sık sık emzirebilirsin bence kaka olayı da 1 hafta bile yapmadığı olabilir günde 2 3 kere de yapabilir demişti doktor