Kızlar çarşamba günü kan testi verdim vitaminlerime baktırmak için cuma sonuç için gittim doktor herşeye baktım dedi d vitamini yazdı geri kalan herşey normal dedi hamilelikte negatif dedi sonra bende adet olmadım daha 2 gün geçti hamile olsam çıkardı kanda dimi ?