Bizim doktorumuz 1 yaşına geldiğinde 9 kilo olmasını bekliyoruz demişti. Sizinki şimdiden 8,5 kilo ayına göre kilosu iyi. Alma konusundada artık eskisi gibi almayacaklarını ayda 150 200 gram alacaklarını biliyorum ams hiç almaması normalimdir bilemiyorum.
Bizimde 6 ay 25 günlük. Dr 2 saat arayla beslenme önerdi ama bu sefer 2 saatte bir acıkmıyor yaptığım boşuna gidiyor. Acıkmasını bekleyincede kilo kaybeder mi diye korkuyorum