Merhaba kızımın dün akşamdan beri ateşi var ama 36.9-37 arası ne iniyor ne çıkıyor doktora götürdüm ateşi çok yok dedi calpol verdi üç dört kez içti ama ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardım edin sürekli emzirmeye çalışıyorum serin tutmaya çalışıyorum koltukaltlarını başka ne yapabilirim