oglum 23 aylık son günlerde cogu şeye öfkeleniyo oyun oynuyoruz yere düşüyo yanlışlıkla, sinirleniyo kucagına almak istediğimde itiyo beni ya da yüzüme vuruyo saçımı çekiyo, önceden hiç böyle davranışları yoktu, sabırlı davranmaya calısıyorum ama hic nedeni yokken bana vurması beni de öfkelendiriyo, düştüğünde güzelce yanına yaklaşıyorum annecim neresi acıdı bakalım diyorum vuruyo şak, öfkelisin tamam gel sakinleşelim diyorum yine vuruyo, nasıl davranacagımı şaşırdım artık git diyorum ben de uzaklaşıyorum başka odaya gidiyorum sonra gülümseyerek geliyo yaklaşıyo bana sarılmaya calısıyo, kitap okuyoruz ordakileri uygulayalım diyoruz pratikte hiç işe yaramıyo