Elis61 omurbalci ben kendim için sormuştum aslında. Dil apsedi geçirdim antibiyotik kullandım. Şimdide mevsim geçisi gribal enfeksiyon var bende. Grip yapar mı
Elis61 Eylulzeynep8 ağız içinde üst damakta dimi? Bende şans eseri gördüm 3 tane yuvarlak noktadan büyük soluk kırmızı gibi. Seninde öyle mi? Hastayım şuanda üst solunum yolu enfeksiyonundan mı acaba bilmiuorum ki
Eylulzeynep8 Evet, üst damakta 2 gün önce gördüm, bugün yoktu, geçmişti. ChatGPT’ye sorunca grip ve enfeksiyonda görülür yazıyordu
Elis61 Eylulzeynep8 ay google yazdım yazmaz olaydım kötü hastalıklar çıktı, zaten takıntılıyım psikolojimi bozdu. Dişim apse olmuştu aşırı derecede, o zaman farkettm bir taneydi, hemen peşime şuan gribim acayip derecede. 3 tane olmuşlar . Enfeksiyonlara bağlarım ama geçer umarım