elif5507 Doğum yapalı 4 aynpldu hala 5 6 aylık hamile gibiyim bu gobek ne zaman gidecek 14 kilo almıştım 10 unu verdim ama göbek hala ayni ilk hafta küçüldüğu haliyle kaldı benim gibi olan var mi ??
Nazlimu_ elif5507 ilk doğumumdan sonra hiç kalmamıştı. Ama 2. De kaldı biraz. Ayva göbeği gibi. 3.5 ay oldu doğum yapalı. Daha da gidermi bilmiyorum
mom1900 Bekarken de ayva göbeğim vardı doğumdan 7-8 ay sonra zayıfladıkça o haline yakın bir haline dönmüştü. Zayıflayınca gidiyor ama tamamen eskisi gibi olmadı yakın bir hale gelmişti.
elif5507 mom1900 Nazlimu_ valla benimki daha çok kaldı Ayva olsa yine iyi😅 nasılsın olacak bilmiyorum spor lazım heralde ama ona da bebeden vakit yok
elif5507 somurtkansirin ben de baya verdim ama gobek bana mısın demiyor ya üzülüyorum çok kötü gözüküyor çevre baskısı da bj yandan habire Ay göbeğin kalmış diyip duruyorlar biliyoruz heralde aynaya bakıyoruz öyle olunca moralim çok bozuluyor bekarlikta baya zayıftım
somurtkansirin elif5507 banada kuzenim düğünde bebeğin daha küçük niye hemen hamile kaldın dedi biri dona kaldım çok zoruma gitti ama gitmiyor ne yapayım
Ebruli3452 elif5507 oğlum 4 yaş doğumdan sonra daha zayiftim 🤣 sezeryan göbeği kendi göbeğimden kayboldu sanırım 🥹 10 kg ekledim