Kızım 5 günlük, sarılıktan dolayı dünden beri hastanedeyiz şuanda sütümü biberon ile veriyorum. Hep emzirdim sütümde var çok şükür ama hemşire kız göğsünü emiyor olabilir ama belkide boşa emiyordur dedi malum bu sarılık yetersiz beslenmeden oluyor. Gerçekten de bebeğim göğüs ucumu doğru düzgün tutamıyor, silikon uç takınca aktif emiyor memeyi ama silikon uçla ben gerçekten dayanamıyorum ilk 2 gün silikonla yapmıştım ve hep kanadı hemen yara oldu uçlarım ağlayarak emziriyodum sonra silikon ucu bıraktım ben emdiğini zannediyordum ama sanırım emmiyormuş yada emdiği yetmiyor.. meme ucum agzına biraz büyük geliyor. Demem o ki biraz büyünce meme ucunu tutması kolaylaşırmı acaba çünkü sanırım biberonla sütümü vericem beslendiğinden emin olmam lazım sarılık değeri 19.50 deydi geldiğimizde birdaha bunları yaşamak istemiyorum