Kızlar ben son 1 yıldır dini yönden çöküş yaşadım yani artık Allahı az anmaya şükür etmemeye günah işlemeye başladım namaza başlayacağım diyorum başlamıyorum sürekli diyorum ama yok kuran açıp okumuyorum sure bile okumaz oldum geceleri dua etmemeye başladım iman zayıflığı yaşıyorum gerçekten zor bir süreç biliyorum ama bu süreçten geçiyorum dini bişey görüyorum ekran görüntüsü alıyorum sonra bakarım diye bakmıyorum başıma çok musibet gelmeye başladı içim sıkılıyor daralıyor nefesim kesiliyor sürekli bu musibeti de atlatayım namaz kılacağım deyip deyip kılmıyorum başıma sürekli daha fazla musibet geliyor ben bir çıkmazdayım çıkmak istiyorum daha da çok dibe batıyorum rüyalarımda bile kötü kötü şeyler görüyorum kah ateş görüyorum kah uçurumdan düşüyorum bana akıl fikir verin birşeyler söyleyin ki ben bu çıkmazdan çıkayım geçen bir kadın namazlarımı kılınca hayatım düzene girdi gerçekten herşey çok kolaylaştı zor olan şeyler bile kolay olmaya başladı dedi dedim ki tamam kılmaya başlayım bende ama yarın oldu yine yok evim bile düzensiz temizlemek içimden gelmiyor ben buna bağlıyorum bu sebebten oluyor diyorum hiç bişeyden keyif almamaya başladım iman zayıflığı olduğu için yani sağlık olarak da başıma musibet geliyor diğer yönden de geliyor