Ben ortaokul branş öğretmeniyim ve velim bana öğretmenim dese hiç çocukça gelmez hoşuma da gider hatta bana velilerimin hanım demeleri hiç hoşuma gitmiyor. Hocam da diyebilirsiniz ama hoca genelde ortaokul lisede kullanılır. Bir hocamız vardı öğretmenler odasında öğretmenim diye hitap ederdi tüm öğretmenlere bana çok anlamlı gelirdi çünkü gerçekten de biz hoca değil öğretmeniz..