O1Anne izzet güllü gelsin benim hayatımı izlesin. İnandığınız saçmalıkları başkalarına dikte etmeye kalkmayın. 1,5 yıldır psikolojik tedavi görüyorum. Terapim bitti. Altı ay sonra da ilaç kullanımım bitecek. Depresyondan kendimi kesecek durumdaydım şimdi herkes bana ne kadar pozitif bir enerjin var diyor. İnsanlar etrafıma çekiliyor. Hayatım dipten zirveye ulaşmış durumda. Sönmüş ışığım, gözlerimin feri geri geldi. Sen şimdi bana hasta değildin ve iyileşmedin mi diyorsun. İnşallah sen de benim gibi hasta olmazsın. Olursan görürüm izzet güllüyü