O1Anne antidepresan kullanıyorum bir yıldır. Öncesinde çok takıyordum. Artık takmıyorum. Kaynanamlar yatılı Geliyor bugün. Çorba bile yapmadım. Eşim dışardan söyleriz dedi. Eski ben olsam asla bunu yapmazdım. Evim evde yaşayana göre gayet temiz. Eskiden misafir geleceği zaman kuşak çubuğuyla detay kontrolü yapacaklarmış gibi temizlerdim. Şimdi dünya umrumda değil. Umrumdayken bu kadar temizleyemiyordum. Değilken daha temiz evim. Takıp stres yapmayınca bir şekilde halloluyor galiba