Kızlar happmom dan daha yeni geçtim buraya 4 gun önce spinal sezeryan oldum ilk 2 gun sütüm gelmedi hastanede mama verdiler aç kalmasın diye bizde mecbur mama verdik bebeğim ilk başta memeyi alıyodu ama şimdi almak istemiyo biberon kolayına geliyo 2 gundur de sütüm çok iyi gelmeye başladı ben şimdi nasıl biberonu bıraktırıp memeyi aldırcam lütfen yardım edin çok stres yaptım kendime