mervesj Kızım 33 günlük bugün bezini açarken vajinasında bişey yapışmış sildim içinden çıktı sümüksü hafif sarı bir akıntı vardı. Bu normal mi yoksa enfeksiyon belirtisi mi? Böyle bir durum yaşayan var mı?
organikirmik mervesj arkadaşımın bebeği öyleydi bi doktor normal demişti başka doktora gittiğinde kist olduğunu öğrendi. O da olabilen bi şeymiş geçti çoktan ama takip edildi en azından iyi oldu
Bebegimm1 mervesj benmkinde şeffaf renkde olmuştu doktor normal demişti snra geçmişti ama sarı renk normal mi bilemedm