hilalpak Adetim bitti 8 gün sonra filan oldu bugün öyle bi sorunum yok şimdilik çünkü kendi kafama göre enfeksiyon için antibiyotik vardı evde 2 gün içtim sabah aksam bisey kalmadı adetimede 10 gün var şuan canım ama belim başım çok agrıyor ara sıra Kasık agrım oluyor geçiyor