Eminevim’imden almadım ama eminevim üzerinden birine satış yaptım bir depremzedeydi o zamanlar 330bindi değeri 300bine anlasmistik tam hatırlamıyorum ama onlar bize bi miktar para gönderdi noterdeyken eminevim diğer kalan kısmını göndermişti diye hatırlıyorum doğumdan 2 gün önce satış yapmıştım Oyuzden çok net değil kafamda bizede onlarada bi sıkıntı çıkarmadılar. Sadece bizden çok fazla bilgi istediler Ama uğraşılamicak bir şey değil