SheDoesntCare kızım çok erken konuştu, 9 10 aylıkken ikili cümle kuruyordu, doğduğundan beri sürekli konuştum, ne yaparsam uzun uzun anlattım, domates mi doğruyorum, bak bu domates bunu doğrayacam bu bıcak bununla domatesi kesecez domates kırmızı bak içinde ki bu minik minik şeyler çekirdekleri onlar sarı… Herşeyi böyle anlatıyordum, şimdi 3,5 yaşında Maşşallah bilmediği halt yok 😅