Benimki subat bebisiydi. Ve iyiki kis bebisi oldu. Hem hamileligin son aylari sicakta cok zor oluyor, hem yeni emzirmeye baslayinca fena sicak basiyor. Yenidogan da malum uzun sure memede kaliyor, surekli kucak istiyor. Klima da acmaya korkardim yenidogan bebekle. Yani kisaca iyiki kis bebegiydi diyorum. Ikinci gebeligim planli olursa mutlaka kis olsun isterim.