nura97 benim de bebeğim öyleydi mesela uyurdu tam 30.dakikada uyanırdı ben de bunu anlayınca 25 dk olduğunda yanına gidip bekliyordum uyanınca hemen emzik verip pış pış diyordum bi 5 dk içinde uyurdu tekrar 1-1,5 saate tamamlanırdı öyle öyle alıştı. Siz de bi deneyin isterseniz ismi uyandırmadan uyut gibi bir şeydi