Bsr_tgb38 çıksa kardeşimin karşısına çıkardı. Kardeşim erkek. Dehb, Dil geriliği ve zeka geriliği vardı. 8.sınıfta terapiyi bitirdi. Raporda bitti. Hepsi düzeldi. Zekası yaşıyla uygundu. Şu yazılım mühendisliğini bitirdi. Yani özel eğitime göndermeyecekseniz anaokulu şart. Sizin yapabileceğiniz bir şey değil. Sosyalleşmesi lazım. Devlete mi gönderdiniz? En kötü oyun gruplarına, etkinliklere götürün. Avm lerde falan haftasonu oluyor. İstanbulda bir sürü ücretsiz oyun grubu var. Bol bol park. Ama sınıf ve kural şart o yüzden daha etkinlik bazlı ilerleyin. İlinizdeki belediyeleri takip edin. Bir sürü çocuk etkinliği oluyor.