Ndoruk Kızlar beşiğim hiç kullanılmadı. Bebeğim benimle yattı hep. Cibinlik uyku seti dahil satıyorum. Doğu görevimiz bittiği için taşımak istemiyorum. İlgilenenler yazabilir [url=https://hizliresim.com/49ZnkQ][img]https://i.hizliresim.com/49ZnkQ.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/rymDRM][img]https://i.hizliresim.com/rymDRM.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/ny5D2l][img]https://i.hizliresim.com/ny5D2l.jpg[/img][/url]
Ndoruk Deletedmom122 Teşekkür ederim. aynen çok uyguna veriyorum. Hiçbir hasarı da yok. 3 yaşa kadar kullanılıyor ama nakliye tutmayacağız. O yüzden götürmeyeceğim. Yoksa kullanırdım Yatağı ayırdığımda.