Merhaba hanımlarr konu başlığından da belli olduğu üzere bulaşıklık. Çok fazla model aldım ama altındaki o plastik yüzünden aşırı koku yapıyor. Koku yapmayan, paslanmayan bir bulaşıklık arıyorum. Bildiğiniz bir marka var mı? İkea bulaşık örtüsü kullandım o da çok geç kuruyor. Tüm önerilere açığım 🙏🏽🙏🏽