Selam kızlar,70 günlük bebeğim mama da alıyor.Yeni doğduğunda beslenmesi için philips yavaş akış biberonunu almıştı ama bebeğim bir türlü emmedi daha doğrusu içindeki mama hiç azalmadı bizde lansinoh kullandık gayet güzel emiyordu.Şuan gaz problemi ve emerken damak sesi çıkarmasından dolayı biberon değiştirmek istedim ve Philips avent antikolik biberon 3 numara aldım.Bebeğim emiyor fakat biberondaki mama hiçbir şekilde azalmadı yine aynı sorunu yaşadım.Ben mi sıkıntı yaşıyorum bir şeyi yanlış yapıyorum aynı sorunu yaşayan var mı ?